قصص نيك محارم
قصة يحكيها الاخ الديوث اجمل قصص نيك محارم اخ ينيك اخته قفشها بتتفشخ من صديقها في البيت
مقلعها ومدلع كسها وطيزها علي السرير اخ يقفش اخته بتتناك يقضي معها اقوي قصص سكس محارم
ستحنة حقيقة اخ يحكي قصة محارم مع اخته الخجولة مكنش يعرف ان اخته خبرة وبتتناك لحد اليوم اللي
اتفضحت فيه اجدد قصص نيك محارم اخوات اخ يستغل اخته الشرموطة وينيكها في طيزها البنت لسه
القصة
القصة بدات بين ريتال واخوها خلد ريتال عنده 21 سنه واخوها عنده 26 متعلميمن تعليم عالي بس طلعوا
شراميط مع بعض تبدا الحكايه لم كنت بشوف اختي ريتال وبشتهيها مع ان هي كانت متلتزمة وملابسها كلها
واسعه ومفيهاش اي اغراء بس مش عارف ليه انت كنت ببقي عايز انيكها حتي قصص نيك محارم اللي كنت
بقرائها كنت بتخليل اختي ريتال معيا وكنت بتعمد ادخل اصحيها الصبح عشان اشفها وهي مفرشة علي السرير
سعتها زب كان بيقف وبدخل الحمام اسمع سكس محارم اتخيل اني بنيك اختي مش عارف ليه كنت بميل للشذوذ
حتي حتي في افلام السكس كنت بسمعها اخ بينيك اخته وكنت بتخيلهم انا وريتال اختي وكنت بستنها تستحما
وتسيب كيلوتها ونتيالها في الحمام كنت بدخل بعدها علي طول واتخيل اني عايش اجمل قصة نيك محارم مع اختي
ريتال وكنت بغرقهلمها لبن من زبي وبجيب لبني عليهم اكتر من مره لحد اليوم اللي كنت منتظره من زمان بس مش
ليه كل مبحكي قصتي لحد يقولي انت مريض مع اني بستمتع مع اختي جدا المهم كان عندنا فرح لحد قريبنا والمشوار
لحد عندهم يعتبر سفر قولنا لاختي ريتال هنروح الفرح البسي علشان تروحي معنا وننبسط كلنا لكن هي اعترضت
وقالت انا عندي مذاكره كتير المهم فضلت هي في البيت لوحها وانا رحت مع ماما وبابا الفرح ومكنتش اعرف حد هناك
وكان فرح مملل استاذنت من بابا عشان اروح سبتهم هناك وطلعت علي البيت عشان اشوف اختي ريتال مفلصة علي
السرير وهي سكرانه وواحد بينيكها في طيزها وهي بكل خبرة بتتوجع تحته هيجتني انا دخلت البيت سمعت صوت اهات
نياكة ساخنه ومش اي وحده تعرف تعملها دي اهات خبرة دققت في الصوت لقيته طالع من اوضتي انا اتسحب لحد الباب
وبصيت من مكان المفتاح وشوف اللي عمري مكنت اتوقعه لقيت اختي مفروشة ومفلصة قدام شاب عنتيل فاشخ طيزها
بيدخل زبه ويطلعه مخلي طيزها وسعت وبتفتح وتضم سعتها زبي وقف طلعته عشان اضرب عشرة علي اختي وهي
بتتناك علي سرير وهي سكرانه وفيادها سجارة الحشيش ولما سخنت وكنت خلاص هجيبهم ايدي خبطت في الباب
جامد زسعتها فتحزا الباب لقيوني متسمر واختي ملط قدامي دخل عشيقها جاب هدومه وجري من الشقة واختي
منهاره وفاقت من سكرتها لما شافتني دخلي الاوضة وهي دخل وريا ومش عاره تتكلم ولا تقول حاجه ميلت تجيبب
الكيلوت بتعها عشان تلبسه ولما شوفت شفايف كسها وهي مميله هجت اكتر وبدات اتكلم معها وانا مصدوم من اللي
شوفته وبعد قعده طويله معها بدات احرك ايدي واحطها علي فخادها وهي مسلمالي واكتشفت انها لسه سكرانه
وعرضت عليا اني انيكيها مقابل اني مقولش لبابا وماما اللي شوفته بيحصل معها في الاول انا رفضت وكنت مستنيها
تعرض عليا تاني وبالفعل اختي بدات تتحايل عليا انيكيها واتستر عليها ومقولش لحد علي اللي حصل وهنا بدات اول
قصص نيك محارم بيني انا واختي اللي كانت عامله نفسها محترمه طلعتلي زبي وانا مسهك ومش متخيل اللي بيحصل
ده مصته وقامت مفلصة قدامي وهي ماسكه زب وبتحكه في خرم طيزها سالتها انتي مفتوحا قلتلي لا بس هو ليه
فترة كبيرة بينيكني في طيزي وانا هخليك تنيكني انت كمان في طيزي ولقيتها بلت خرمها بميه من بقها وحشرت راس
زبي في طيزيها وقلتلي يلا نيك بسرعه قبل منتفضح احنا كمان وهي بتضحك ونلت فيها نيك محارم ساخن نار واختي
بتقولي انا مكنتش اعرف انك جامد كده براحه شويه بدل متفتح كسي وتفشخني واشتغلنا بوس في بعبض وهي تحتي
بتتوجع بصوت ممحون صايع جدا لحد منزلتهم في طيزها .
