قصص سكس محارم نيك حماتي الخبرة اجمل قصص محارم

0 views
0%

قصص سكس محارم

 اجدد قصص سكس محارم عائلي ساخنه اعشق ممارس الجنس بقوة مع حماتي الخبرة, ذهب ذات يوم انا زوجتي لزيارة امها لانها

وحيدة بعد وفاة زوجها من عاما, استقبلتنا حماتي وهي ترتدي قميص نوم مثير جدا جعلتني افكر فيها واشتهي في الجنس

وهي بصراحه تمتلك جسم وامكانيات سكسية جامدة, جلسنا وتناولنا وتناولنا وجبه سريعه قبل وجبة العداء ثم فوجاءت

بزوجتي تقول لي انا ذاهب الي المتجر لشراء بعض المواد الغذائيه لامي هل تريد شي اجلبه لك؟ اجبتها لا وانا افكر

في ممارسة احلي قصص سكس محارم مع حماتي وخاصة وانها بدات هي الاخري تنظر لي نظرات اغراء مثيرة

تجعل زبي منتصب, خرجت زوجتي وتركتني انا وامها لوحدنا في البيت نشاهد التلفاز, لم يمضي وقت طويل وقالت

لي حماتي انا ساذهب الي غرفتي قلت لها تفضلي انا ساجلس اشاهد البرامج التلفزيونيه, ولكن في الحقية انا كنت بحاجه

للععود معها غرفة النوم ونستمتع بالنيك واللحس في شفايف بعض واضائنا الجنسيه, بعد بضعه دقائق مليت من مشاهدة التلفاز

وهنا سمعت صوت اهات مكتومه قمت وانتبهت من اين ياتي هذا الصوت المثير, ولكنها كانت المفجاة ذهب مع الصوت الي الطابق

العلوي في منزل حماتي المثيرة وبالفعل كانت هي المفجاة لقيت حماتي ماسكه زبر بلاستيك وشغاله بعبصة في كسها لحد ماحمر لونه

وانا مش قاد امسك نفسي اكتر من كده عايز ادخل عليها انيكها ويصبح بيننا اقوي قصص سكس محارم انا وحماتي المحرومه

قصص جنس محارم
قصص جنس محارم

اجمل قصص سكس محارم نيك ساخن مع حماتي

استنيت كتير وانا شايفها بلعب في كسها ومش عارف هي بتشتهي مين ينيكها وهي بتنيك نفسها بالطريقة القاسيه دي! وانا بصراحه مش

كنت عايز ادخل افجر كسها الاحمر الحلوق وامتعها بزبي العنيف ولكن انتظرت اكتر وانا مطلع زب الهايج وبضرب عشرة, ولكن انا

كنت محظوظ جدا ومكنتش اعرف ان حماتي قاصده تعمل كده علشان تهيجني عليها وانيكها وامتعها باحلي قصص سكس محارم ساخنة

لقيتها بتبصلي وعنيها كلها سكس وعايزة تتناك مني باي طريقة وانا متلخبط ومش عار اعمل اي, لقيتها طلعتلي علي باب الوضة

ومسكتني من ايدي دخلتني الاوضه وقفلت الباب وحطط ايدي علي كسها والساخن وانا مصدقت ونزلت فرك فيها بشراسه وكاني

محروم واول مره اشوف كس قدامي, وبعدها قلتلي انا عايزاك تنكني وتريحني من عراب كسي ونار شهوتي المستمره كل يوم

وهنا اتحقق حملي اني انا وحماتي يصبح بينا اجمل قصص سكس محارم نار, قلعت حماتي كل هدومها وفتحلتي رجلها عشان الحس

كسها المحروم واعوضها حرمان كل السنين اللي فاتت وفعلا بدات الحس ومص في شايف كسها وهي بتصرخ وبتقلي متوقفش

قكمل انا عايزه اسمتتع بالمص ده وانا مصدقت وكلت كسها الاحمر بفمي خليته بيبرق من اللحس والمص فيه وهي مش مبطله

صراخ وبتترعش من المتعه معيا وكل ده وانا مش مصدق ان حلمي اتحقق وانا دلوقتي بنيك حماتي الجميلة و مكيفها

ولقيتها بتعدل نفسها ومسكت زبي وهو واقف, ومرة وحده لقيتها بتفتح السوسته وانا وهي مقطعين شفايف بعض بوس ساخن

طلعت زبي ونزلت عليه وهرتهولي مص وهي بتقولي بنتي محظوظه جدا انا بتتناك من زبك الكبير ده ياريتني كنت مكانه

وماسكه في زبي مش عايزه تطلعه من فمه وشغاله فيه مص ومدخله صبعها في كسها وبتتاؤه باهات مخليه زبي هايج

قصص سكس محارم نار حماتي بتمص في زبي بمتعه 

وبعدها لقيت حماتي طلعت زبي من فمها وقلتلي يلا نيكني قبل متجي مراتك, لقيتها بتقولي تحب تنيكني بانهي وضع

قمت شيلها ومنيمها علي ضرها فوق السرير قلتيلي انا بحب بحب الوضع ده اااااوي وانت فوقي وفاشخني بزبك الكبير ده

يلا ريحين بسرعه كسي مولع راحت ماسكه زبي وحشرته في كسها المولع وشهقت شهقه خلت جسمي وزبي مولعين نار

ونزلت دعك في كسها وهي بتصرج بصوت عالي بقلها وطي صوتك شويه لو بنتك جات هتسمعنا, قلتلي مش قادرة

زبك مكيف كسي جامد واعي تطلعه سيبك من مراتك خالص وخليك معيا في امتع قصص محارم وفؤجات وهي بتقولي انا عمري محد عرف

يكيفني كدة بدات تحكيلي عن قصص سكس محارم جديدة دخلت فيها مع صديقتها كانت بينيكوا بعض وبيلحسوا اكساس بعض بيصبراو نفسهم

وبعدها قلتلي انت من دلوقتي جوزى ومش هيسب حد ياخد زبك ده مني ويرجني تاني للحرامان وانا زبي مولع من كلام حماتي وهي

نامه تحتي وبتهمس في اذني متوقفش نيك في كسي نيكوا بعنف ومتعني يا حبيبي, لحد مانتهينا من الوضع ده وقلتلي نام انت علي ضهرك

وان هركب زبك, والوضع ده انا طلبته من مراتي كتير ولكنها مش محترفه فيه ولكن حماتي عوضتني وعيشتني امتع قصص سكس مثيرة

شفتها في حياتي, نمت انا وهي بلت كسها ومصت راس زبي علشان يدخل بسرعه في كسها الممتع ولقيتها خبرة جدا في الوضع ده بتتنطط

علي زبي باحتراف وانا ماسك في طيزها مقطعا تقفيش وضرب عليها وبعدين لفت وعلدلت وشها عليها علشان امسك في بزازها المتصبه

واقطع في حلمتها المنتصبة بشدة وكانت اجمل لاحظات قصص محارم مررت بها في حياتي حماتي الخبرة متعت زبي الهايج بكسها الافئ

لحد مجبت لبني في كسها وهي بتترعش من من اللذة الجنسيه المثيرة اللي عشنها مع بعض في اسخن قصص سكس محارم نيك نار مع حماتي.

قصص محارم
قصص محارم
قصص نيك محارم
قصص نيك محارم
قصص جنس
قصص جنس
قصص نيك
قصص نيك
Date: أكتوبر 13, 2022