قصص سكس ماما مسكتني وانا زانق خالتي الشرموطة

0 views
0%

قصص سكس محارم ماما مسكتني وانا زانق خالتي الشرموطة في الحمام وبيجيبهم علي طيازها

دخلت ورها لقيتها متنظراني بالكيلوت فشختها , قصص سكس نيك محارم في البيت قحبة تتناك

من ابن اختها المحروم يقفشخ كسها وطيزها بحرمان واختها تدخل تشوفها وهي بتتناك من ابنها

ماسك خالته القحبة وونازل فيها نيك من كسها وطيزها ذات الفرادي المطاطة المثيرة , قصص نيك

مقلعها وخلصت نيك معها ولسة هنزلهم واخليها تشربهم وتمص في زبي وامي دخلت علينا وخالتي

بتشد في زبي وتقولي نزلهم بسرعه علي خالتك المتناكة يا عمر قصص محارم مثيرة حصرية انيك

اخالتي الصيوعه هي خبيرة وعلمتني كيف امتعها وانبا بنيك في كل اخرامها الحلوة وهي حلقاهم .

القصة 

كنت هايجة وتعبانة ومشغلة سكس في اوضتي لقيت عمر بيتجسس عليا وبيجبهم عليا وانا قالعه

لما كنت بايته عندهم الواد ناكني برمان مكنتش اعرف ان زبه البحجم ده والا هيعرف يمتعني كده

كانت اول تجربة وفضلت سنتين علي العلاقة دي وتقريبا اكتر من مره في الاسبوع كنا بنتقابل وييكني

مش تحت شرط في بيتهم كان بيجيلي البيت برضوا لما كنت برن عليه واعرفه الميعاد اللي البيت هيبقي

فاضي فيه وكان بيجي زبه متحجر صلب اوي وصعب في اول دخوله في كسي الواد كان بيجيب الملين

ويخلي زبه يدخل جري في خرمي ويخليني ببقي عايزة اقوت من تحتيه من الوجع بس علي ما قد كان

الالم كانت قصاده متعه مبتنتهيش غير لما ينزلهم ويقوم من علي كسي , الحكاية بدات في بيتهم لما

كنت ببات عندهم الفترة اللي كنت زعلانه فيها مع ماما وسبتها ورحت نزلت شقة اخته الارمله وابنها

الوحيد وفي اليوم التالت وانا هرانه واختي كانت نايمه شغلت سكس امتع نفسي وافك شوية من

الزهق ده الموضوع كبر مني ههههههه ووصلت اني قلعت بطاون الباجمة وانا بتفرج ونازلة دعك

في زنبوري مش مهمتمه غير بالمتعه والا كان فرقلي ان حد يسمعني او يشوفني وانا فاشخه نفسي

ولقيت عمر دخل عليا وبيقلتي انتي بتعملي ايه يا هايجه وبيضحك اكتسفت اوي وخصوصا لما كنت

بجيبهم كنت بتخيل ان عمر بينيكني وبقول نيكني ياعمر وهتهم في كسي يا عمر وده سببلي

كسوف اكتر مع ابن اختي دخل قعد جمبي علي السرير وانا مكنتش لحقت البس الكيلوت بتاعي

قعد وحط ايده في فخادي وقعد يدعك فيها وبيحاول يشيل ايدي وهو بيضحك وبيقولي متخفيش

مش هتصحي دلوقاي اخلصي بقي وانا من خوفي وكسوفي في نفس الوقت مكنتش راضية

اشيل ايدي واسيبه يلعبلي في بتاعي الهايج لحد محسيت من كتر التسيح اني عايزه اتناك منه

وهو برضوا شغال دعك في فخادي البيض ومش مبطل ومصدق شال ايدي وقام منزلت الكلوت تاني

وفشخني لحس وانا كنت مكملتش يويمن نتفاه والواد استغل ان مفهوش شعر ولحس تحت وفوق

وفشخني زي بتوع السكس بالظبط وانا عشان امتعه وهو فرشني مسكت في زبه كان مولع اوي

وقالي عايزه فين يا شرموطي مقدرتش ارد عشان الكلمة دي كان نفسي اسمعها من زمان وانا

بنهق من المتعه ومش قادرة ارد طلع زبه وفضل يحكه في كسي وانا بحاول اكتم صوتي كازه اصرخ

من شهوة كسي المولع ولقيته تفل علي كسي وفضل يبلبط زبه في التفله وقام حشرهولي في

خرمي صرخت باه عالية قام حاطط ايده علي بقي وقلي كده ماما هتصحي يا متناكة بصوت واطي

يا شرموطة وانا كنت بمع الكلام دهواهيج اكتر من الاول ومش قادره علي زبه لحد ما جبنا مع بعض

وطلع زبه فضاهم علي كسي وانا بصص عيله لقيته بينبض واللبن حوليه مولع في شفايفه قمت

دخلت الحمام مسحت كسي وهو كمان مسح زبه ودخلت نمت ولا اكن حاجه حصلت وخلاص

اتعودنا علي بعض وتقريبا كنت برحله او يجيني مره واكتر في الاسبوع لحد اليوم اللي امه قفشتني

فيه اختي اتصدمت لما شفتني وانا قالعه وابنها زنقني وشغال فشخ في كسي وانا بقوله بالراحه

علي كس خالتك يا عمر وهو كان بيشتمني بكلام حلو مهيجني وفي اليوم ده قبلت اختي علي

اللم وسالتها رايحه فين قلتلي ناوله السوق خدي المفتاح واطلعي بصي علي الفرن شغالة وعمر

نايم لحد ماجي وقلتلي ممكن اطول عشان هجيب حاجات السبوع كله عشان منزلش كل يوم نزلت

وانا طلعت لعمر ابن اختي كان نايم وزبه واقف في البوسكر دخلت قلعته ومسكت زبه مصيته وانا

بصجية ينيكني قام قلي محدش اصطبح يا قحبة علي الصبح قولتله قوم يلا احنا بقينا الظهره

يلا اخلص امك راحت السوق وانا عايزه اتناك يلا بدل متقفشنا ومن لهفتي علي النيك نسيت

باب الشقة مفتوحه وكان عمر لسة مدخل زبه في كسي وشغالين شتيمه في بعض انا وهو

بهيجان واختي دخلت عليا وكان ابنها ملط وانا ومتش لابسه غير الستيان اندهشت ودخلت اوضتها

خدت حاجه ونزلت وسابتنا وفضلت عشرة ايام مش قادرة ابص في وشها والا اقابلها لحد ما

سمعت صوتها وهي بتضحك مع عمر وهو برضوا في نفس اليوم ده كلمني وقلي ماما زعلت

شويه بس عادي فكك منها انا رضيتها وتاني يوم وانا مطلعه كيس الزباله هي كانت جايه عندنا

بصلتي وضحكت وقلتلي يا قحبة الواد كان مكيفك للدرجة دي ههه اتكسفت ومعرفتش

اقولها ايه بس كنت مبسوطة ان حكاية مع عمر ابن اختي مخلصتش لحد كده .

Date: أكتوبر 28, 2022