قصص سكس سحاق محارم شرموطة وبنات اختها

0 views
0%

قصص سكس سحاق محارم الشرموطة نوال المعنسة وبنات اخواتها الحيحانين خلتي الخبرة بتلعب

في زنبور انا وبنت خالتي ندي الشرموطة ونازلين لحس في كسي وطيزي فشخوني ونيمنا خالتي

وكيفنها مص في شفايف كسها وزنبورها الكبير الاسود , قصص سكس محارم سحاق شراميط

منزلي خاله قحبة تعلم بنات اخواتها التساحق الساخن بدا الحوار بهزار واحنا بنقفش في بزاز بعض

واقترحت خالتي المتناكة اننا نعرض بزازنا قدام بعض ونشوف مين بزازها اكبر , قصص نيك محارم

ناضجة هايجة تتمتع بالحس والبعبصة في طيزها وكسها مع بنات اخواتها المراهقين كل وحده فيهم

تكشف بزازها يهيجوا علي بعض وينكيوا بعض بوضع 69 قصص محارم ساخنة جديدة سحاق جامد .

القصة 

خالتي نوال فيتها قطر الجواز هي مش جميلة قوي بس بعد اللي حصل بينا اكتشفت انها خبرة اوي

زي ما بيقول المثل المصري (مياه من تحت تبن ) هههههههه الحكايه بدات لما كانت جدتي مريضة

في المستشفي وكنا انا وخالتي وبنت خالتي التانية بنبات مع معض لوحدنا في بيت جدي في يوم

قعدنا نلعب ونهزر مع بعض ونضرب في بعض في مناطق حساسه ههه ووصلت اننا كنا بنركب علي

ونعمل في بعض زي مبيعمل اي راجل وهو بينيك ست بس كان علي الملابس وكنا علي سبيل الهزار

وكده بس هي كانت تعبانه اوي ومتصدق وحده فينا تركب علي بنها وهي نايمه علي الارض تحضنها جامد

وتقعد تهرك تحتيها بهيجان وتقرص علي شفايهفا ان مفهتش بس بنت خالتي الشرموطة فهمت انها هايجه

علينا وعايزنا نلحسلها في كسها وطيزها هدينا شويه واقترحت بنت خالتي اننا نعرض بزازنا قدام بعض ونشوف

مين فينا بزازها ابيض واكبر من التانين فرحت خالتي وبصلتي علي اساس انها فهمت انا بقول كده ليه بس بنت

خالتي رفضت وكان مسوفه المهم انا طلعت بزاز وعشان انا بالغه بس اصغر سن منهم كانت بزازي بيض وكبار

وخالتي كانت عايزه تاكلهم لما شفتهم وقامت هي التانيه مطلعه بزازها كانوا بيض بس صغير خالص غن بزازي

انا ولما فضلنا نلح علي بنت خالتي اللي هي اكبر مني واقنعنها انا وخالتها نوال اننا بشوف بس وانا فضلت اتحايل

عليها لحد مطلعتهم معها من الستيان وكانوا ابيض بزاز فيها وتقريبا في نفس حجم بزازي استغرب من جمالهم

وبقيت هايجه وعايزه امص فيهم وانا متنحه لهم قامت بنت خالتي قالتلنا ارتحتوا وقامت مدخلاهم في الستيان

تاني وظبطط هدمها وبدينا في الهزار تاني واحنا بنضرب في بعض بالمخدات علي السرير زعن قصد مسكت بنت

الكبيرة ونيمتها علي السرير وفضلت اعمل معها زي اللي كانت بتعملوا فيها خالتي وتعبت بقيت بتاؤه ومش قادرة

زنبوري وقف وعايزه اي حاجه تبردني وتريحه وهي كمان حست بيا وسحات وبيق تحض فيا ومش عايزاني اقوم

من عليها وافضل احك كساسنا في بعض لحد مسخنا اوي وخالتي وشغلة تحسيس وبعبصة في طيزي وانا

راكبه بنت خالتي ولقينا نفسنا بنقلع وشغالين لحس في بعضينا من غير منحس المتعه خدتنا في حته تاني

خالص وفضلنا نقفش ليعض ويبوس وترضع في بزاز بعض زي الشراميط بالضبط وفشخنا بعض لحد ما خالتي

المتناكة مسكت رجلي ودخلت فيا مقص واحنا كساسنا ملط وفتضلت تحكهم وانا اصرخ وكسي ينبض جامد

وسخن اوي واترميت لوري وفلت اترعش من المتعه والقذف الدخلي اللي حصلي وكنت اول مره اشوف متعه

بالشكا ده غير اللي كنت بعمله لنفسي خالص شهوه كانت مش طبيعية وراحت مكست بنت خالتي الكبيرة

وعملت معها نفس اللي عملته معيا وفضلوا يتاؤهوا هما الاتنين لحد مساحوا وجابوا مع بعض ونمانا جار بعض

علي السرير واحنا بنضحك وبنبوس في بزاز وطياز بعض بهيجان وعملنها كتير طول الليل واحنا بنجيب مع بعض

لدرجت اننا في الصبح كلنا كانت اعصابنا بايظة ومش قادرين نقوم من علي السرير نفطر .

Date: أكتوبر 21, 2022