قصص سكس انا وابن جوزي السرسجي استغلينا غياب ابوه وخدرت معاه وتعب كسي من كتر النيك
فيه خلاني جبت كتير اوي , قصص سكس الواد ومرات ابوه مخدر ينيك زوجة ابوه القحبة في كسها عايزه
تتناك طول اليوم ونفسها في زب شاب يمتعها تتناك من ابن الزوج المتشرد يخدر لامرات ابوه الشرموطة قبل
النيك ويزنقها يطحن كسها بزبره الهايج التعبان , قصص سكس شربت مخدات مع ابن جوزي وهجت عليه
اكتر ما انا هايجه وتعبانة الواد زنقها في الشقة ودعك كسها نيك عنيف وهي شاربة ومش حاسه غير
بالمتعه وهي بتبزق من كسها الشهوه , قصص محارم حبيت النيك من زب ابن زوجي العنتيل كيف كسي
القصة
انا نهي كنت عايشة مع امي واخويا قبل الجواز وحاليه انا متجوزة راجل كبير بس عشان بعشق ابن اللي هو
اسمه خالد كنت بعشقة ومش انا لاحالي كل بنات وحريم المنطقة كانوا بيموتوا عليه وبيتمنوا يناموا معاه بدات
حكايتي مع خالد لما كنا في الثانوي الفني حبيته وهو كان معشمني بالجواز بس عشان هو صايع وعوطلي
مقدرش يجي يتقدملي وانا عشان بعشقة وبموت فيه مقدرتش ابعد عنه وكملت معاه علاقتي لحد ملقيت
كل الناس بتتكلم عليا وعن اللي بيحصل بينا انا وهو هو عايش مع ابوه واه متوفيه من فترة وفي يوم لقيت ابوه
قاعد مع اخويا في البيت وفرحت وافتكرت انه جاي يتقدملي لابن بس اتصدمت لما مشي ودخل عليا اخويا
وقلي ابو خالد جاي طالب ايدك ذادت فرحتي ومكنتش اعرف هو جاي يتقدملي هو ولقيت اخويا بيقول يعني
انت موافقة عليه قولتله ايوه وانا معرفش غير لما قلي هو راجل كبير بس محترم وهيعشيك كويس اتصدمت
ومعرفتش اتكلم وفي الليل قولت لماما انا افتكر ان عمي جاي يتقدملي لابنه خالد معرفش ان هو اللي عايز
يتجوزني قلتلي يا بنتي هو في وحده لاقيه عريس اليومين دول؟ دخلت اوضتي وانا منهاره من العياط تاني يوم
قبلت صحبتي وحكتلها علي اللي حصل قلتلي كويس عشان تبقي جمب حبيبك اللي ليكي شهور متعرفيش
عنه حاجه هو فعل اختفي فترة ورجع لقيني مرات ابوه كانت صدمة ليه بس مش عشاني انا لا عشان بقيت مرات
ابوه وانا البنت الشمال اللي كانت مرميه في حضنه ليل ونهار ينيك فيها وتشرب معاه مخدرات اتصدمه وقعد فتره
مش بيكلم حد فينا وانا كل ما القي فرصة افكرة باللي كان بينا واني عايزه يرجعلي زي زمان كان بيبعد عني
بس انا مملتش وبعدفترة بقي يتعامل معيا عادي ولو شاف حد بيبص عليا في الشارع كان بيعمل معاه خانقة
ويضربه شغل ابوه كان سفر كل يوم مكنش بيقعد في البيت غير يوم او يومين في الاسبوع بس وباقي الايام
لوحدي انا خالد في البيت وفي لليله مكنش جالي نوم طلعت الصاله شميت ريحه الحشيش جايه من اوضة
خالد خبط عليه ودخلت لقيته بالبكسر علي السرير وبيلف حشيش واظاهر انه كان شارب كتير وانا كانت وحشتني
اوي القعده معاه دخلت وقعت جمبه علي السرير لقيته شال السجاره من بقه وادهالي فرحت وقولت في بالي
يبقي حن ليا وهيرجعلي شربنا وكان بنبص لبعض اوي وكاننا بنفتكر اللي كنا بنعمله وفضلنا نشرب لحد مبقناش
في وعينا وفي لحظه كده لقيتني كده بحط ايده علي زبره وبقوله وحشني اوي طلعهولي امص بس انا محتجاله
اوي وتعبانه من قله النيك قلي مش هينفع قولتله محدش هيعرف وكمان محدش يقدر يتكلم عليك انت عشان
المنطقة كلها بتخاف من مشاكلك فضلت اهيج فيه واهرك في زبه عشان يطلعهولي كان وحشني اوي ولما
حطيت ايدي تحت البوكسر ولقيته ساكت وبشرب زي مهو دقات قلبي ذادت اوي والفرحه مكنتش سيعاني
مسكت فيه ورحت مقلعها البوكسر خالص ونزلت مص في زبه زي الكلبه اللي بتلحس في اولادها فضلت امص
والحس في البيض وقلعت قميصي وركب علي حجره وفضلت ابوس فيه وادعك في زبه بطيزي والوضع ده هو كان
بيعشقه معايا اوي زبه كان مولع لما بيلمس فخادي علي الحم كنت بشهق وبتوجع اكنه داخل كله في كسي
واتاؤه في وججه بمحن قام شايل الكلوت علي جمب وقلي بلي كسك يا قحبتي وكان ليا فترة مسمعتش الكلمة
دي بليت كسي ومسكت زبره ولعبت به في كسي من بره عشات افتلحه يدخل ويمتعني وفل الليل كله ينيك فيا
واحنا مخدرين وكل شويه يخليني انزل لحد مغرقتله الفرشه بعثلي السخن وقولتله متجبش المره دي في كسي
انا عايزه اشربه في بقي وفضل ينيك فيا وانا اسخن فيه اكتر ومش عايزه يقوم من عليا وكنت مبسوطة من زبه اوي
وهو بينيكني ويقمص في بزاز يلحس في رقبتي الواد خبره وطلع روحي تحتيه من كتر النيك في كسي جبت كتير
اوي علي زبره وعلي الفرشة لحد مكان خلاص هيجيب قام من علي كسي ووقف علي السرير وانا تحت زبه مستنياه
ينزل في بقي وبلحسله زي القطه في زبه واخيرا نزله في بقي وشربتهم ودي بيقت حياتي اللي انا مبسوطة بيها
وكل ميسافر ابوه نجيب الحشيش نحشش ويركبني ويعوضني عن ابوه اللي اخره يبوس ويلحس في كسي .